Table des matières | Index des vedettes-matière | Index auteurs/titres | Index éditeurs |
Scaling up socio-technological pedagogies : what does it take to develop students' learning and teachers' expertise in innovative environments? / Elizabeth S. Charles ... [et al.]. — Montreal : Dawson College : Vanier Cégep/College ; [Ste-Anne-de-Bellevue] : Cégep John Abbott College, 2011. — 135 p. : ill. en coul. ; 28 cm.
Feuille d'errata. — Bibliogr.: p. 111-116. — Autre titre : PAREA Report PA2009-005, June 2011. — ISBN :
1. Dawson College — Enquêtes 2. Apprentissage par l'action — Québec (Province) — Montréal — Enquêtes 3. Enseignement collégial — Effets des innovations sur — Québec (Province) — Montréal — Enquêtes 4. Étude — Environnement — Québec (Province) — Montréal — Enquêtes 5. Physique — Étude et enseignement (Collégial) — Québec (Province) — Montréal — Enquêtes I. Charles, Elizabeth S., 1954- II. Dawson College III. John Abbott College IV. Vanier College.
378.179097142 LB1027.23 4137181